10 Şubat 2010 Çarşamba

Crafts by Nazo






Crafts by Nazo'yla bir yaz günü internette yaptığım gezintilerin birinde karşılaşmıştım. Derhal Friendfeed'te yayınlamıştım, meğer kendisi de ordaymış, böylece tanışmış olmuştuk.
Birkaç kez mailleştik, kendisi çok cana yakın çok tatlı bir insan. Amerika'da yaşıyor ve aslında birçok takipçisi var. Daha çok yaka iğnesi yapıyor ve malzeme tercihi anlayacağınız üzere keçe.

Bu tatlı ve yetenekli insana başarılar diliyorum ve sanal öpücükler yolluyorum!

Edit: Kendisi artık Amerika'da yaşamıyormuş! Sipariş vermek isteyenlere duyurulur.

3 yorum:

nazo dedi ki...

:))) sensin tatlı ♥
Çok teşekkür ediyorum ilk tanıştığımız andan beri verdiğin destek için.. Miyum'da yer almak çok güzel.. öpücük benden de ve sevgiler..

Minik bir not: Ben Amerika'da yaşamıyorum şuan.. Yaşamıştım bir süre ;)

εzgi dedi ki...

Aaa demek geldin, biz konuştuğumuzda ordaydın (:
Ayrıca ne demek efenim, miyum şeref duyar ^^

fashion house by zeto dedi ki...

Aaa Dondurma süper olmuş evde artan keçelerimden böle bişi yapabilirim:)

Yorum Gönder