25 Nisan 2010 Pazar

Silent Orchid ve Özgün Tasarımları

Merhaba!
Evet biliyorum yine uzun zamandır yazamadım ama gözüm hiç boş durmuyor, yazacak bir sürü şey birikti, bu hafta bol bol post'lu olacak, yaşasın!



Silent Orchid, aslında benim yıllar önce Deviantart'ta keşfettiğim biri. Bir sürü farklı türde oyuncak yapıyor kendisi ama ben bu ikizleri ve bol uzuvlu karakterlerini tanıtmak istedim size. Harika değiller mi?
Birbirinden farklı tasarımlardaki oyuncakları görmek zaten beni yeterince mutlu ederken bir de üstüne karakter tasarımları gelince iyice bir mutlu oluyorum.



Zaman ilerledikçe "özgün" bir şey yapmak zorlaşıyor, dikenler bilir ama her yeni insan yepyeni bir dünya. Kimden ne çıkacağı hiç belli olmuyor (: Güzel olan da bu zaten. Milyonlarca bilinmeyen hayal gücü!

Silen Orchid bize sadece özgünlüğü göstermiyor bir de el becerisini de konuşturuyor. Çok güzel tasarımlar bazen dikildiğinde iyi kotarılamazken, ne kadar iyi bir işçilik çıkarmış. Hayran kalmamak mümkün değil...




Diğer işlerini merak ederseniz kendisi sosyal medya alemlerinin oldukça içinde. Etsy'den satış yapıyor, Flickr ve Deviantart'tan oyuncaklarını ve çizimlerini sergiliyor. Twitter'dan ve blogundan yazılarını da paylaşıyor.
Ayrıca kendisi yakın bir zamanda çizgi roman yapacakmış.

Heyecanla bekliyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder