27 Mayıs 2010 Perşembe

da bu di bu da!


Miyum'u açtığımdan beri yazmayı sabırsızlıkla beklediğim biri da bi bu da. Ama işleri o kadar mükemmel, o kadar bambaşka ki, haftalardır kafamda işlerini anlatmaya çalışıyorum. Renkler, işçilik, fotoğraflar... Hepsini ayrı ayrı anlatmam gerekir, sonra bir de bütününde oluşan mükemmel işi de anlatmalıyım. Çok zor! (:






Bazılarını kendi yapıyor, bazı bebekleri de alıp kişiselleştiriyor. Fimo, yün, keçe, kumaş birçok malzeme kullanıyor. Fotoğraf konusunda da gördüğünüz gibi çok yetenekli. Bazı oyuncaklarına minik hikayeler yazıyor. İnternette çok fazla bilgi yok kendisiyle ilgili, bu yüzden sayfalarca yazmak istesem de çok fazla tanıtamıyorum kendisini.







Kendisi Rus, bir blogu var ancak o da Rusça. Deviantart'ta aktif bir kullanıcı, işlerine yazdığı minik hikayeleri de ekliyor. Sanıyorum ki satış yapmıyor ama bazı oyuncaklarının altında "yeni bir ev arıyor" diye yazabiliyor (:
Demem o ki, bu olağanüstü işlere bakmalısınız, galerisi o kadar güzel ki seçerken çok zorlandım!

1 yorum:

fıtfıt:) dedi ki...

allahııım, cidden çok ama çok güzel resimler. bakmaktan alıkoyamıyorum kendimi:)
blogunu da çok beğendim:) çok güzel bir fikir,
eline sağlık! her post'unda yeni bişiler tanıma fırsatı:)

keep on! :)

Yorum Gönder