6 Mayıs 2010 Perşembe

Miyum'u Çocuklar Bastı!!!

Friendfeed'de dolanırken çok güzel bir projeye rastlamıştım. "23 Nisan'da Bu Blog Benim" adı altındaki projede, her blog yazarı 23 Nisan günü bloglarını bir çocuğa veriyor, o günlük yazarları o oluyor.
Projenin güzelliğini düşünürken Miyum'la bir şeyler yapmak istedim. Ne yapabilirim derken aklıma çocukların el yapımı bir şeyler yapması ve onu sizlere göstermek geldi. Yine Friendfeed'den tanıdığım
mayamisa sayesinden Atatürk İlköğretim Okulu Alaplı öğrencilerinden harika işler çıktı! Bu kadar güzel olacağını hiç düşünmemiştim açıkçası. Fotoğraflara baktıkça, tepkilerini öğrendikçe gözlerim doldu mutluluktan.
Bu proje için geç kaldım ama mükemmel kuklalarını yine de göstermek istedim sizlere. Aslında onlardan birinin yazmasını istedim ama hak geçmesi diye ben yazacağım nasıl bir yol izlediklerini.
İşte Alaplı, Atatürk İlköğretim Okulu öğrencilerinin şahane kuklaları...






















Bu etkinliği yaparlarken yanlarında olmayı çok istedim, ancak okul malum, biraz uzakta.
Benim için en sevindirici kısmı, onların da bu etkinlikten çok memnun ayrılmaları oldu. Çok mutlu olmuşlar, teşekkürler etmişler, tekrar yapıp yapamayacaklarını merak etmişler (: Yaptıkları süreçte, daha çok üretip sergi açmak bile istemişler!

Öğretmenleri onlara eskiz çizdirmiş başta, kendi tabiriyle canavarlarını kağıtta şekillendirmişler. Böylece ilerde böyle bir mesleği tercih ederlerse çok güzel bir disipline sahip olmuşlar bence, eminim ilerde faydasını çok görürler. Sonra keçelere aktarmışlar çizimlerini, kesmişler, son olarak da dikmişler. Dikerken zorlanmışlar ama ne de güzel üstesinden gelmişler!
En sonunda evden getirdikleri incik boncuklarla, bir karakter yaratmışlar kuklaları üzerinden. Yeni dönemde öğretmenleri eşliğinde bir kez daha yapacaklarmış...
Minik kahramanlarım Nilay, Gülten ve Berru'ya hayranlığım bambaşka. Umarım hayatları boyunca uçsuz bucaksız hayal güçleri, şimdiki kadar tertemiz kalır. Böyle bir şeyler yapmak istediklerinde onları destekleyecek birileri olur yanlarında. Büyük kahramanım öğretmenlerine ise teşekkürlerimi bir sepet halinde sunmak istiyorum (:

Umarım bu küçük blog yazısı bir nevi online sergi gibi olmuştur onlar için.

Minik hayalperestlerim ve örtmenime binlerce öpücük! Elleriniz dert görmesin!

0 yorum:

Yorum Gönder