16 Aralık 2009 Çarşamba

Ve Tanrı Lego'yu Yarattı...

"Legodan ne olur ki?" sorusuna bu yıl o kadar çok alternatif gördüm ki, bu kadar moda olduğuna sevinsem mi oturup üzülsem mi bilemedim. Sonra fark ettim, moda olmasına en çok sevineceğim şey kesinlikle lego!
Lego biz çocukken annelerimize deli gibi aldırmaya çalıştığımız hatta dönemin oyuncaklarına göre biraz da pahalı bir alternatifti. Şu andaki fiyatlarını bilmiyorum ama arada alıp yapmayı düşünmüyor değilim. Yapıcam da az kaldı!




Legoların bu kadar ünlü olmasında "geek"lerin de büyük etkisi var. Her türlü teknolojik alete adapte etmeyi başarmışlar. Usb kablosundan tutun, fotoğraf makinesine, MP3 Player'lara, çantaya hatta radyoya, doyamayıp mouse'a kadar uzanan birçok şey. Hepsine de inanılmaz yakışmış bu sıpa.




Legolar mutfağımızı ele geçirdi! Hatta doyamadı mutfak oldu!


Sonra asla vazgeçemeyeceğimiz aksesuvarlarımız olmuş ki o çanta. O ÇANTA! O çantayı gördüğüm andan itibaren arzuluyorum. Cüzdan da yandan yandan bana göz kırpmıyor değil. Çanta için link şudur.



Bence işler dış mimariye geldikten sonra çığırından çıkmış. Amsterdam'da öğrenciler şehri legolarla tamir etmeye başlamışlar. Alttaki evde tamamen legodan yapılma şahane bir evdi, ancak alıcısı olmadığı için yıkıldı.



Ve tabii ki oyuncaklar. En üstte oynamaya doyamadığım Super Mario, altında bir sabır mucizesi olan Yürüyen Şato ve en altta Star Wars'un legodan satranç takımı. Üçünü de birbirlerinden ayıramasam da beni en çok kendine hayran bıraktıran Yürüyen Şato'ydu. Böyle bir işçilik, böyle bir tasarım yok çünkü.

En sonunda ben ve bir oyuncakçıda bulduğum zürenfayla bitiyorum yazımı. Ben biraz zürafalara düşkünüm ve bu legodan zürafayı görünce bir müddet ayrılamadım yanından. En sonunda fotoğraf çektirmeye karar verdim çünkü ancak böyle gidebilecektim.
Sevgili zürafa seni kesinlikle evime alıcam tamam mı canım?

Herkese rengarenk günler!

not: Linkleri vermedim, eğer merak ederseniz hem bana mail atabilir hem de kadim dostum Google'dan yardım isteyebilirsiniz. Benden daha çok şey bildiğini söylemeliyim (:

0 yorum:

Yorum Gönder