8 Aralık 2009 Salı

Lolly-Polly

Oyuncak konseptimizden biraz sapıp bir başka konseptimiz olan el yapımı şeylere kaydım son iki seferdir. Aslında fimoyla ilgili yazımda daha çok oyuncakları göstericektim ama aklıma bir an aşağıdaki harikalar geldi.




Konumuza geri dönmek gerekirse fimo aynı oyun hamuru gibi, çok daha sert ama. Elinizde yoğurarak ısıtmanız gerekiyor. İyice yumuşadıktan sonra modelaj kalemlerinin de yardımıyla şekil verebilirsiniz. Hem de en güzel kısmı, evinizdeki fırın fimoyu pişirmeye yetiyor!
Küçük paketler halinde renk renk bulunan fimoları birçok kırtasiyede bulabiliyorsunuz. Tavsiyem Cağaloğlu taraflarından almanız, zira merkezi yerlerde biraz daha pahalı olabiliyor.




Bu güzel örnekleri yapan Lolly-Polly adlı markasıyla Çiğdem Ayın'mış meğersem. Kendisini Friendfeed'ten tanıyorum ama bu şahane fimoları onun yaptığını bilmiyordum. Bir kere fimoda bu kadar temiz çalışmak inanın çok zor. Parmak iziniz kalır, tüy yapışır bir şey olur, ekstra dikkat gerektiriyor. Bu yüzden bayıldığımı söylemek zorundayım.
Ayrıca sadece arkadaşlarına yaparken, başkalarıyla da paylaşmış fimolarını. Sitesindeki e-mail adresi mevcut, beğendiklerinizi mail atabilirmişsiniz. Ayrıca kişiye özel tasarımlar da yapıyormuş kendisi.

Çok beğendim Çiğdem, ellerine sağlık!
http://lolly-polly.com/

0 yorum:

Yorum Gönder