5 Aralık 2009 Cumartesi

TheNeedleBlog

Hello!

Efenim neyle başlasam ne yapsam derken aklıma gördüğüm en iyi oyuncak bloglarından biri olan NeedleBlog geldi. Blog genellikle keçe ya da peluş işlere yer veriyor. Ben de dahil olmak üzere yüze yakın katılımcısı/tasarımcısı var. Hepsi inanılmaz yetenekli ve yaratıcılar...




Genellikle keçe dedim çünkü kumaştan yapılan oyuncaklar da var. Blogun sağ taraftaki kısımda bütün sanatçıların kendi blogları ya da Etsy hesapları da mevcut. Bir ara kendimi tek tek bütün yazarların bloglarına bakmaya adamıştım, "Ne kadar yetenekli insanlar var yahu?!" diyerek mesleği bırakma eşiğine gelince durdum (: Şaka şaka bilgisayardaki cookie'leri silince hangisine bakıp bakmadığımı bilemedim, bıraktım ben de.




NeedleBlog'a tekrar dönmek gerekirse, bence hak ettiğinden çok daha az izleyicisi var. İnanılmaz bir arşiv çünkü bir bakıma. Kurucusu pek tatlı bir kadın, en çok istediği şey insanların bol bol iş koyması. Katılımcı olmak için şartları ise; yumuşak oyuncaklar üretmeniz ve ürünlerinizin pazarlamasını bu blogda yapmamanız.

Öyleyken böyle.

http://theneedleblog.blogspot.com/

0 yorum:

Yorum Gönder