12 Aralık 2009 Cumartesi

Yılbası Hediyelerini Kendimiz Yapıyoruz!

Hazır yılbaşı yaklaşıyor, düşündüm ki belki aranızda hediyelerini kendi yapmayı düşünen olabilir. Bu yüzden sizler için bazılarının basit olduklarını düşündüğüm birkaç Do It Yourself (DIY) kiti buldum.
Bazı fotoğraflarını buraya koyuyorum ama hepsi için referans aldığım sitelere bakmanız gerekecek. İngilizce bilmeyenler için de fotoğraflardan anlayabileceğiniz kitler seçtim.





Sanırım bu yılbaşı ağaçları şu postu yazmamdaki en büyük etken. Kolay olduğunu söylemiştim ama bu biraz zorlayabilir yeni başlayanları, yine de malzemeyi kumaş yerine keçe kullanırsanız belki daha kolaylaşabilir işiniz.
Tamamı için tıklara şuraya.




Kolaylara gelelim, ben oyuncak olarak mantara bayılıyorum. Çok şeker oluyorlar bence, bu da çok sevimli bir örneği olmuş. Yapmanız yarım saati almaz. Yine aynı blogdan bulduğum bu sevimli mantar için tık.



Bir başka zormuş gibi gözüken ama aslında pek basit olan tutorial'ımız da bu CupCake'ler. Bu aralar çok görüyorum bu nefis pastaları. Çok seven arkadaşlarınız varsa güzel bir hediye alternatifi. Ayrıntılar için tık.


Efenim bu patenlerde en çok ataç kullanma fikrini sevdim ben. Çok yaratıcı olmuş bence ama pratikte bazı sorunlar var gibi. Sanıyorum ki renk seçimi ve o saçma pullar değişirse çok çok daha tatlı bir şey olabilir. Customize etmek sizin elinizde tamamen. Tık.


Yazımın sonunu bu şahane yılbaşı ağacı süsüyle bitiriyorum. Çok temiz bir iş olmuş. Renkler desenler hepsi harika. Belki yılbaşı ağacı süsü toplayan bir arkadaşınıza şahane bir parça olabilir. Buna da tık lazım olursa şuraya.

Evet küçücük Kendin Yap kitleri bu kadar. Umarım hediye konusunda biraz yardımcı olmuştur ya da aklınıza şahane fikirler getirmesine ilham olmuştur. Ben sevgilime 3 tane oyuncak yapıcam, keşke vakit olsa da onların tutorial'larını da yapabilsem. Süpriz oldukları için söyleyemiyorum tabii ama belki yılbaşından sonra koyabilirim buraya.
Herkese şahane bir yıl diliyorum, oyuncaklar gibi sevimli olsun, çocuklar gibi kıkırdayalım bu yıl!

0 yorum:

Yorum Gönder